Thursday, November 25, 2010

agenda terkini

agenda terkini aku

24nov abis exam
26nov - 1 dis xpdc gunung korbu,perak
2dis - 6dis cuti2 kat umah kat kl
7dis - 12dis camping bersama palapes laut usm kat ulu kinta perak
13dis - 26dis annual continuous training(ACT) navy kat KDSI 1,lumut perak


memang penuh lar agenda dalam semester break aku kali ni...
banyak bnde bleh wat...
aku seorang extreamist...bukn extreamist yg 2 ok...
ak bnyak join aktiviti yang melibatkan fizikal n mental ni
camping, jungle treking mmg feveret aku lar...
disamping melihat keindahan flora n fauna lar kn
bleh gak melatih kekuatan fizikal n mental
kire ok lar 2 kn...
kalu org laen dok wat taik mata n lemak jer time cuti kat umah...
abiskn duit kuar bjlan jer kn...
baek join aktvt cmni...

next post nnt ak crite pngalaman aku join xpdc gunung korbu plak

No comments:

Post a Comment